tarrahidakheli

  • ۰
  • ۰

 امروزه اولین موضوع مهمی که در چشم مخاطب برای انتخاب یک هتل دیده می شود، ظاهر و سپس دکوراسیون داخلی هتل است. همین موضوع باعث شده تا در دهه اخیر بیشتر انبوه سازان به سمت ساخت هتل های مدرن پیش روی کرده و هتل داران قدیمی بنای هتل خود را به سبک و سیاق هتل های جدید اروپایی بازسازی کنند.

در این مقاله قصد داریم تا ویژگی های طراحی دکوراسیون هتل داخلی مدرن را برای شما بازگو کنیم و به شما توضیح دهیم که یک هتل با طراحی مدرن و البته پر طرفدار امروزی، با چه مشخصاتی میتواند مخاطبان را به سمت خود جذب کند. با ما همراه باشید.

چه نکاتی را در طراحی دکوراسیون هتل مدرن مورد توجه قرار دهیم؟

اولین بخشی که در مقابل دید مسافر و مخاطب هتل قرار میگیرد، لابی است. تا به حال در سایت مقالات بسیاری در مورد لابی هتل و چگونگی طراحی داخلی و دکوراسیون آن نوشته ایم که میتوانید آنها را مطالعه کنید. در ادامه به صورت تخصصی، اطلاعاتی در مورد نکات طراحی لابی در دکوراسیون هتل مدرن را برای شما توضیح میدهیم:

دکوراسیون لابی مدرن

در گذشته کاربرد لابی هتل نسبت به امروز و در یک هتل مدرن متفاوت بود. لابی مدرن هتل، امروزه به جایی برای:

  • استراحت
  • برگزاری جلسات
  • انتظار
  • انجام کار های رایانه ای
  • و…

تبدیل شده است. در حالی که لابی های قدیمی در نهایت فضای کوچکی را برای انتظار مخاطبان و گاهاً استراحت آنها تأمین میکردند. برای طراحی دکوراسیون لابی هتلی مدرن، باید به این نکات توجه خاصی داشته باشید:

نکته ۱: از طراحی تک بعدی دور شوید. اگر قرار است لابی هتل شما کاربرد های فراوانی داشته باشد، باید بتوانید آن را در چند بعد مختلف طراحی کنید. قسمتی برای استراحت، قسمتی برای برگزاری جلسات و حتی چند میز و صندلی کوچک در گوشه ای دنج جهت انجام فعالیت های روزانه.

نکته ۲: در ادامه نکته قبلی، جهت رسیدن به یک دکوراسیون چند بعدی برای لابی هتل خود، باید از چندین نوع مبلمان در آن استفاده کنید. در ابتدایی ترین حالت، مبلمان راحتیِ لابی مدرن خود را خریداری کنید و در قسمت مناسب آن قرار دهید. پس از آن به فکر مبلمان رسمی تر با رنگ های زیبا و شیک باشید تا مسافران هتل بتوانند یک جلسه شیک رسمی و یا جلسه ای دو نفره را در آن برگزار کنند. با توجه به کاربرد هایی که برای لابی در نظر گرفته اید، مابقی مبلمان مورد نیاز آن را نیز تهیه کنید.

نکته ۳: مطمئن شوید که در کنار مبلمان و میز هایی که افراد ساکن روی آن نیاز به استفاده از برق دارند، پریز های برق وجود داشته و مسافر شما مجبور نمیشود برای شارژ کردن تلفن همراه خود، در لابی سرگردان شود.

نکته ۴: میتوانید برای طراحی بهتر دکوراسیون لابی مدرن هتل خود، یک بارِ نوشیدنی کوچک را در آن جای دهید. هتل های اروپایی مدت زمان زیادی است که در این قسمت از هتل محلی را برای سرو نوشیدنی قرار داده اند. شما هم میتوانید از این ایده الهام بگیرید و به افزایش رضایت مخاطبان خود کمک کنید.

در انتها نیز وجود اِلمان های آرامش بخش مانند فواره های کوچک و گلدان های گل بزرگ در اطراف لابی، میتواند به زیبایی این قسمت بیافزاید.

منبع: شرکت معماری و دکوراسیون داخلی تهران دیزاین سنتر

  • ۹۸/۱۰/۰۹
  • zizo azza

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی